Online Support hizmetimiz 100.000 kullanıcıya ulaştı

Online Support hizmetimiz, Avrupa’da orta büyüklükte bir şehirde yaşayanların sayısı kadar kullanıcıya ulaştı.

Ekran karşısında rahatça siparişlerinize ve bilgiye ulaşın
Ekran karşısında rahatça siparişlerinize ve bilgiye ulaşın
Ekran karşısında rahatça siparişlerinize ve bilgiye ulaşın

100.000inci kullanıcımız Meksika’da bir bakım mühendisi ve ekmek, tortilla ve pandispanya keki üreten bir fabrikada çalışıyor. Maya karıştırıcısı ile ilgili bir problemi vardı. SEW-EURODRIVE Meksika sayfasını ziyaret etti ve ürün hakkında geriye dönük bilgi alabilmek için SEW-EURODRIVE seri numarasını kullandı. Online Support’ a kayıt işleminden sonra artık arızalı contaya ait alakalı parça numarasını bulabilir hale geldi. Yeni sipariş ettiği conta ile gereken onarım işlemini gerçekleştirmiş oldu ve karıştırıcı şimdi çalışır durumda.

Başarı kendi kendini anlatıyor ve müşterilerin bu kadar fazla kullandığı hizmetimize daha detaylı bakmak için bize yeterli sebebi veriyor. Bir kullanıcı Online Support hizmetimizi Web sitemizde ziyaret ettiğinde en önce fark edilen şey: Bu servis çok fazla şey sunuyor. Ürün yapılandırıcı ile başlayıp seçim ve sipariş seçeneklerine kadar hatta çözüm bulma ve Veri&Dokümanlar altında indirilebilen bilgilere kadar müşterimiz SEW-EURODRIVE ile birlikte çalışmak için birçok araç bulabiliyor.

Başarı faktörleri

Online Support gece gündüz hizmetinizde ve kullanıcıların hızlı bir şekilde bilgiye ulaşmalarını sağlıyor. Çoğu müşterimiz, uzun rölanti sürelerinin bir seçenek olmadığı endüstrilerde çalışıyor ve bir problem çıkarsa çözümü hemen ve günün hangi zamanında olduğuna bakmadan bulmalılar.

Online Support müşteriye en çok rastlanan problemlerle ilgili fazlaca bilgiyi sade ve kolay bir şekilde sunuyor.

Diğer bir önemli faktör; Google, Apple ve Amazon zamanından müşteriler bilgiyi internette aramaya ve ürünü online oluşturmaya alışık durumda. İlk hareketleri her zaman Web’e danışmak oluyor. SEW-EURODRIVE olarak uzun yıllardır edindiğimiz tecrübelerimizi Online Support hizmetimiz ile birleştirdik. Böylelikle müşterilerimize mümkün olan en iyi desteği sunuyoruz.

100.000 kullanıcı bu çabamızı doğruluyor ve Online Support hizmetimizi sürekli geliştirmek için bizi motive ediyor. Bu fırsatı kaçırmayıp online hizmetimizi kullanan tüm kullanıcılarımıza, bu aracımızı kullandıkları ve geri bildirimleri ile gelişmemizde yardımcı oldukları için teşekkür ediyoruz.

Henüz Online Support’a kayıt olmadınız mı? Bu ücretsiz hizmetimiz için bağlantınız: Kayıt ol!

Kaydı olan Online Support Kullanıcıları: E-mail adresiniz ile kolayca oturumunuzu açın ve başlamaya hazırsınız!

Buraya tıklayarak devam edebilirsiniz.

SEW-EURODRIVE World Vision’ a bağış yapıyor

WorldVision
WorldVision
WorldVision

Online Support’u kullanan bu kadar çok müşterimizden ilham aldık. Bu yüzden hayır işi üstlenen organizasyonlardan biri olan World Vision ‘ a bağışta bulunmaya karar verdik. Öğrenme hevesi olan tüm kız ve erkek çocuklarına eğitim paketi şeklinde yoğun bilgi birikimimizi bağışladık. Çünkü bilgi birikimi fırsatlar yaratır ve okuyabilen herkes diğerlerinden önde başlar. Almanya’daki öğrenciler için dışardan bakıldığında sıkıcı bir günün parçası gibi görünebilir fakat gelişmekte olan ülkelerdeki çocuklar tarafından rağbet görüyor ve beğeniliyor: Ansiklopediler, gramer kitapları ve referans kitapları.