Özel bir isteğiniz var mı ve yardıma mı ihtiyacınız var? Sadece bize sorularınızı iletin
Redüktörlü motor, redüktör ve motordan oluşan homojen ve kompakt bir ünitedir. SEW ‑ EURODRIVE tarafından üretilen elektrikli tahrik teknolojisinde, aynı zamanda her zaman bir elektrik motorudur. "Motor-redüktör ünite agregası" fikri, 1928'de Bruchsal merkezli tasarım mühendisi ve girişimci Albert Obermoser'ın patentine dayanabilir: "Vorlegemotor" u (dişli motor) icat etti.
O zamandan beri redüktör daha da geliştirildi ve yeni redüktör tipleri icat edildi. Motorlar açısından doğru akım teknolojisi daha az önemli hale gelmiştir, bu nedenle redüktörler günümüzde en sık AC motorlarla veya servo motorlarla birleştirilmektedir.
Redüktörlü motordaki merkezi rol redüktör ve redüktör kademeleri, redüktör çiftleri tarafından gerçekleştirilir. Bu özellikler motorun gücünü giriş ucundan çıkış ucuna iletir. Bu nedenle redüktör, hız ve tork konvertörü olarak işlev görür.
Çoğu uygulama durumunda redüktör motorun dönme hızını düşürürken, aynı zamanda tek başına elektrik motorunun sağlayabileceğinden çok daha yüksek torklar iletir. Akılda tutularak, redüktörün tasarımı redüktörlü motorun hafif, orta veya ağır yükler için ve kısa veya uzun süreli uygulanan saatler için uygun olup olmadığını belirler.
Redüktörün motordan gelen hızını (giriş hızı olarak adlandırılır) azaltması veya arttırması temelinde bir azaltma oranı veya dişli oranı olarak adlandırılır. Redüktörün giriş hızı ve çıkış hızı arasındaki hız oranı, bunun bir ölçüsüdür.
Redüktörlü motor için ölçülen bir diğer önemli değişken, çıkış tarafındaki maksimum torktur. Bu tork newton metrelerde (Nm) belirtilmiştir ve redüktörlü motorun kuvveti ve bu kuvvetle hareket edebildiği yükün ölçümüdür.
Redüktörlü motor tipinin belirlenmesinde ana faktör redüktörün akış kuvveti yönüdür. Bu konuda üç temel tasarım vardır: Paralel milli redüktörler, dik açılı redüktörler ve planet redüktörler.
Redüktörlü motorlar için olası uygulamalar son derece çeşitlidir. Redüktörlü motorlar olmasaydı, tüm küresel ekonomi durma noktasına gelirdi. Endüstriyel üretimde, sayısız konveyör hattını tahrik eder, yükleri kaldırır ve indirir ve her tür sistemde çok çeşitli farklı malları A'dan B'ye taşırlar.
Uygulamalarının sadece küçük bir kısmını saymak gerekirse:
Otomotiv endüstrisinde, pres atölyesinden son montaja kadar üretim süreci boyunca redüktörlü motorlar bulabilirsiniz. Aynı şekilde içecek endüstrisinde de şişeleri, paketleme ünitelerini ve içecek kasalarını hareket ettirirler ve kapları doldururken veya boş malları ayırırken kullanılırlar. Her intralojistik şirketi, malları depolamak, tasnif etmek veya tedarik etmek zorunda olsun, sürücülere güvenir.
Aynı durum, redüktörlü motorlar olmadan hiçbir şeyin çalışmayacağı ve yolcuların bagaj alımında bavullarını beklerken boşuna saatler geçireceği havaalanları için de geçerlidir.
Yüksek düzeyde dinamizm ve doğruluk gerektiren taşıma makineleri ve robotlar servo redüktörlü motorlar olmadan düşünülemez.
Son olarak, eğlence sektöründe panayır gezintisi diye bir şey olmazdı ve roller coaster'da midenizde kelebekler uçuşması hissi muhtemelen duyulmamış olurdu.
Redüktörlü motor, redüktör ve motordan oluşan homojen ve kompakt bir ünitedir. SEW ‑ EURODRIVE tarafından üretilen elektrikli tahrik teknolojisinde, aynı zamanda her zaman bir elektrik motorudur. "Motor-redüktör ünite agregası" fikri, 1928'de Bruchsal merkezli tasarım mühendisi ve girişimci Albert Obermoser'ın patentine dayanabilir: "Vorlegemotor" u (dişli motor) icat etti.
O zamandan beri redüktör daha da geliştirildi ve yeni redüktör tipleri icat edildi. Motorlar açısından doğru akım teknolojisi daha az önemli hale gelmiştir, bu nedenle redüktörler günümüzde en sık AC motorlarla veya servo motorlarla birleştirilmektedir.
Redüktörlü motordaki merkezi rol redüktör ve redüktör kademeleri, redüktör çiftleri tarafından gerçekleştirilir. Bu özellikler motorun gücünü giriş ucundan çıkış ucuna iletir. Bu nedenle redüktör, hız ve tork konvertörü olarak işlev görür.
Çoğu uygulama durumunda redüktör motorun dönme hızını düşürürken, aynı zamanda tek başına elektrik motorunun sağlayabileceğinden çok daha yüksek torklar iletir. Akılda tutularak, redüktörün tasarımı redüktörlü motorun hafif, orta veya ağır yükler için ve kısa veya uzun süreli uygulanan saatler için uygun olup olmadığını belirler.
Redüktörün motordan gelen hızını (giriş hızı olarak adlandırılır) azaltması veya arttırması temelinde bir azaltma oranı veya dişli oranı olarak adlandırılır. Redüktörün giriş hızı ve çıkış hızı arasındaki hız oranı, bunun bir ölçüsüdür.
Redüktörlü motor için ölçülen bir diğer önemli değişken, çıkış tarafındaki maksimum torktur. Bu tork newton metrelerde (Nm) belirtilmiştir ve redüktörlü motorun kuvveti ve bu kuvvetle hareket edebildiği yükün ölçümüdür.
Redüktörlü motor tipinin belirlenmesinde ana faktör redüktörün akış kuvveti yönüdür. Bu konuda üç temel tasarım vardır: Paralel milli redüktörler, dik açılı redüktörler ve planet redüktörler.
Redüktörlü motorlar için olası uygulamalar son derece çeşitlidir. Redüktörlü motorlar olmasaydı, tüm küresel ekonomi durma noktasına gelirdi. Endüstriyel üretimde, sayısız konveyör hattını tahrik eder, yükleri kaldırır ve indirir ve her tür sistemde çok çeşitli farklı malları A'dan B'ye taşırlar.
Uygulamalarının sadece küçük bir kısmını saymak gerekirse:
Otomotiv endüstrisinde, pres atölyesinden son montaja kadar üretim süreci boyunca redüktörlü motorlar bulabilirsiniz. Aynı şekilde içecek endüstrisinde de şişeleri, paketleme ünitelerini ve içecek kasalarını hareket ettirirler ve kapları doldururken veya boş malları ayırırken kullanılırlar. Her intralojistik şirketi, malları depolamak, tasnif etmek veya tedarik etmek zorunda olsun, sürücülere güvenir.
Aynı durum, redüktörlü motorlar olmadan hiçbir şeyin çalışmayacağı ve yolcuların bagaj alımında bavullarını beklerken boşuna saatler geçireceği havaalanları için de geçerlidir.
Yüksek düzeyde dinamizm ve doğruluk gerektiren taşıma makineleri ve robotlar servo redüktörlü motorlar olmadan düşünülemez.
Son olarak, eğlence sektöründe panayır gezintisi diye bir şey olmazdı ve roller coaster'da midenizde kelebekler uçuşması hissi muhtemelen duyulmamış olurdu.
Fabrikalarımızdan çıkan her redüktörlü motorun bir isim plakası vardır. Bunun nedeni, her teknik öğenin zorunlu verileri ortaya koyan bu tür bir tanımlamaya sahip olması gerektiğidir. Peki bir isim plakasında ne tür bilgiler bulabiliriz?
Cevap örneğimizde verilmiştir.
Ve daha yakından bakarsanız, özel evinizde bile isim plakaları bulacaksınız.
Çevrimiçi olarak belirli bir nominal voltaj için bir redüktörlü motor ararsanız yakında çok geniş bir seçim olduğunu göreceksiniz. Çoğu insan 230 V redüktörlü motor veya 400 V redüktörlü motor arıyor.
Genellikle, bir redüktörlü motor için iki voltaj belirlenir, örneğin “230 V / 400 V”. Düşük voltaj, 230 V, kurulu motorun bir fazının (bir motor sarımı) maksimum 230 V yüke sahip olduğunu belirtir. Motorun dış iletkeninin kullanabileceği maksimum voltajdır. Temel olarak, 400 V'luk bir şebekede çalışmak yıldız bağlantısı gerektirir, oysa düşük voltaj (230 V) için bir delta bağlantısı kullanılmalıdır.
Her redüktörlü motorun sahip olması gereken isim plakası, gerekli nominal veriler için izin verilen voltaj aralığını listelemelidir. Çoğu redüktörlü motorun isim plakası, daha geniş bir voltaj aralığını listeler çünkü elektrikli makinelerin standartlaştırılmış bir +/-% 5 tolerans dahilinde voltaj dalgalanmaları olabilir.
Redüktörlü motorlarımız için kombinasyon seçenekleri olası kullanımları kadar çeşitli ve geniştir. SEW ‑ EURODRIVE tarafından geliştirilen eksiksiz modüler sistem sayesinde, müşterilerimiz milyonlarca seçeneğe erişebilir ve her türlü gereksinime yönelik özel ürün çözümlerini bulabilirler. Modüler sistemin amacı, mümkün olan en az sayıda nihai ürün yelpazesinde mümkün olduğunca az sayıda bileşeni bir araya getirmektir.
SEW-EURODRIVE'dan redüktörlü motorlar, aşağıdaki kategorilere ayrılır: standart redüktörlü motorlar, servo redüktörlü motorlar, elektrikli monoray sistem redüktörlü motorlar, değişken hızlı redüktörlü motorlar, paslanmaz çelik redüktörlü motorlar ve patlamaya dayanıklı redüktörlü motorlar.
Standart redüktörlü motorlar etkileyici çeşitliliktedir, çok sayıda ebatta ideal mezuniyet ve en geniş tasarım yelpazesine sahiptir. Bu, onları özellikle üretim ve lojistik için uygun olan temel bir ağır hizmet sürüşü haline getirir. Redüktör mezuniyet seviyesine bağlı olarak, 50.000 Nm'ye kadar yüksek torklar elde edebilirler.
Güç, hız ve hassasiyet; bunlar servo redüktörlü motorların temel özellikleridir. Burada da modüler sistemimiz, kapsamlı kombinasyon seçeneklerinin kilidini açmanın anahtarıdır ve bu alandaki en çeşitli redüktör ve motor takımyıldızlarını mümkün kılar. İdeal redüktörlü motor her ihtiyaç için yaratılabilir.
İster PF .. planet dişli servo redüktör ister BF .. helisel servo redüktörü; CMP senkron servo motorları, DRL .. asenkron servo motorları veya DR .. AC motorları ile birleştirin: Her zaman, motor ve redüktörler arasındaki özel etkileşim size uygulamanıza ve gereksinimlerinize göre uyarlanmış tam sürücü yanıtı.
Ayrıca, tesisinizdeki bireysel sürücüleri yapılandırmak ve optimize etmek için standart yelpazemizdeki dişli üniteleri ve servomotorlarımız ile çok yönlü kombinasyonlar oluşturabilirsiniz.
Sürüş hızının kesintisiz olarak ayarlanması gereken uygulamalar için mekanik değişken hızlı redüktörlü motorlarımız devreye girer. Bunlar, örneğin farklı işlem dizilerine sürekli olarak adapte edilmesi gereken hız seviyeleri ile basit taşıyıcı bantlar veya karıştırıcılar için gereksinimlerin türüdür. Hız, bir el çarkı veya uzaktan kumanda kullanılarak sorunsuz bir şekilde ayarlanabilir.
Yoğun temizlik alanlarındaki uygulamalar için redüktörlü motor kullanılan kimyasal kullanımna ve neme dayanmalıdır. Asit ve bazlara dayanıklı paslanmaz çelik redüktörlü motorlarımız, tam da bu amaç için tasarlanmıştır. Temizleme için optimize edilmiş yüzeyleri ve fansız tasarımları, hiçbir girintide kir kalmamasını sağlar ve güç bakımından hiçbir şey kaybetmezsiniz. İsterseniz RES .. paslanmaz çelik helisel redüktörlü motor veya KES .. paslanmaz çelik helisel-konik redüktörlü motor tasarımı: Bu redüktörlü motorlar özellikle sağlam, dayanıklı ve bakımsızdır ve özellikle helisel-konik redüktör özellikle fazla yer kaplamaz.
Standart redüktörlü motorlarımız ve servo redüktörlü motorlarımızın çoğu, dünyadaki yerel yönetmeliklere uygun patlamaya dayanıklı redüktörlü motorlar olarak mevcuttur. Bu nedenle hava ve gaz veya hava ve toz karışımları bulunan potansiyel patlayıcı ortamlarda bile gereken yüksek performansı sağlayan güçlü ve emniyetli tahriklerdir.