27/06/19 • Online Support hizmetimiz, Avrupa’da orta büyüklükte bir şehirde yaşayanların sayısı kadar kullanıcıya ulaştı.
100.000inci kullanıcımız Meksika’da bir bakım mühendisi ve ekmek, tortilla ve pandispanya keki üreten bir fabrikada çalışıyor. Maya karıştırıcısı ile ilgili bir problemi vardı. SEW-EURODRIVE Meksika sayfasını ziyaret etti ve ürün hakkında geriye dönük bilgi alabilmek için SEW-EURODRIVE seri numarasını kullandı. Online Support’ a kayıt işleminden sonra artık arızalı contaya ait alakalı parça numarasını bulabilir hale geldi. Yeni sipariş ettiği conta ile gereken onarım işlemini gerçekleştirmiş oldu ve karıştırıcı şimdi çalışır durumda.
Başarı kendi kendini anlatıyor ve müşterilerin bu kadar fazla kullandığı hizmetimize daha detaylı bakmak için bize yeterli sebebi veriyor. Bir kullanıcı Online Support hizmetimizi Web sitemizde ziyaret ettiğinde en önce fark edilen şey: Bu servis çok fazla şey sunuyor. Ürün yapılandırıcı ile başlayıp seçim ve sipariş seçeneklerine kadar hatta çözüm bulma ve Veri&Dokümanlar altında indirilebilen bilgilere kadar müşterimiz SEW-EURODRIVE ile birlikte çalışmak için birçok araç bulabiliyor.
Detaylar için tıklayınız